poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pączuś i....wyróżnienia:)

Dzisiaj będę się chwalić:) W ostatnim czasie mój blog otrzymał dwa wyróżnienia.

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Wyróżnienia dostałam od Maikowej, która szyje piękne rzeczy  i od Eridhan, która ślicznie koralikuje i o której mowa będzie dalej w tym poście:).

Oto pytania, które dostałam od Maikowej:
1. Co robisz w życiu? (gdy akurat nie tworzysz, oczywiście) Zajmuję się moimi dwoma łobuzami( no może trzema:P)
2. Lubisz kminek? (czyt. jesteś czarownicą?)Taaak:)
3. Film czy książka? I film, i książka:)
4. Książka, która najbardziej zapadła Ci w pamięć. Ostatnio Tracy Hogg 'język niemowląt";)
5. Masz do dyspozycji wehikuł czasu. Gdzie byś się przeniosła?Wakacje, czas szkoły podstawowej:)))
6. Skąd się wzięła twoja pasja?Zaczęło się od mojej mamy, a potem trafiłam na bloga Weraph i wpadłam:)
7. Jak wspominasz szkolne lata?Bardzo wesoły czas( hehe żebym ja wtedy tak myślała;))
8. Jesteś optymistką, realistką czy pesymistką?Realistką.
9. Najważniejsza osoba w Twoim życiu to?Nie ma jednej. To cała rodzina. 
10. Lepiej żałować, że się coś zrobiło, czy że się tego nie zrobiło?Najlepiej robić tak, żeby nie musieć żałować wcale:)
11. Jesteś szczęśliwa?Trudne pytanie. Bywam szczęśliwa;)




Czas na moje wyróżnienia blogowe:)(a szkoda,że wyróżnienie nie może wracać:()


A teraz moje pytania:)
1.Co oprócz swojej pasji lubisz robić?
2. O czym marzysz?
3.Jakbyś mogła wybrać jedno miejsce na świecie, to gdzie chciałabyś zamieszkać?
4.Ulubiony napój.
5. Ulubiony film.
6.Czy lubisz gotować?(co?:))
7. Boisz się czegoś?
8.Ulubiona książka.
9.Blondynka czy brunetka( a może ruda?:))
10.Kot czy pies?
11.Jakiego koloru NIE lubisz?

A teraz troszkę koralików:)

Jak już wcześniej pisałam, będzie wspomniana jeszcze Eridhan:) Jakiś czas się do tego zabierałam( okazało się , że  mam chyba każdy rozmiar perełek oprócz tego co trzeba:))
Zrobiłam "pączka" dzięki Kursowi , za który bardzo dziękuję Eridhan , bo napracowała się, aby wszystko było czytelne:)

Pączek ma ok 4 cm średnicy. Wykonany z 6 mm fioletowej Spectry, 4 mm crackli transparentnych, 4mm szklanych grafitowych perełek, 3 mm kuleczek metalowych i Toho 11/0 Trans Rainbow SugarPlum. Zawieszony na naturalnym rzemieniu.Chyba się zakochałam w tym koralikowych pączkach:)







Do tego szybkie kolczyki, także w fioletowych barwach. Wykonane z Toho 8/0 Trans Rainbow Amethyst, Opaque Frosted Lavender, 11/0 Gold LinedRainbow Black Diamond, Knorr Prandel Gold Pale, Toho 15/0  Silver Lined Purple.




5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za wyróżnienie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, trochę to trwało:p ale już się ogarnęłam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to muszę skomentować! Oponka wyszła Ci super! A ja się cieszę niezmiernie, że zechciałaś skorzystać z mojego tutoriala. :)
    Ściskam mocno. :D

    OdpowiedzUsuń