czwartek, 9 października 2014

Serducho w wersji mega;)

Mikro już było, więc dzisiaj mega dla odmiany:) Dzisiejsze serduszko, a raczej serducho ma inne przeznaczenie niż wersje mikro. Miało zostać brelokiem i być duże. Koraliki 15/0 zamieniłam na 11/0, powiększyłam wzór i wyszło serce 4 x 3.5 cm :)
Koraliki to Gold Lustered Amethyst i wierzcie mi na słowo - to przepiękny kolor, którego... nie potrafię sfotografować choćbym stawała na głowie:( Na żywo jest po prostu ametystowy ze złotym błyskiem, pod kątem wpada w miedź, a na zdjęciach robi co mu się podoba;) Przynajmniej u mnie się tak rządzi.






i na ręce



Oprócz serca powstał także drugi brelok- kulka;) Ma ona 3 cm średnicy. Koraliki to niebieska Preciosa 2,3 mm.



44 komentarze:

  1. Twoje serducha zawsze są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!
    Serducha górą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj serduchowo ostatnio a walentynki jeszcze taaaak daleko ;D

      Usuń
  3. Powtórzę jeszcze raz :-) Serducho powala :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne! Jak zresztą wszystkie poprzednie, niezależnie od rozmiaru.
    I chyba już wiem, jak je robisz :-D Tylko z której strony zaczynasz? od czubka, czy "kulek". Może kiedyś spróbuję splagiatować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A wiesz coooo, plagiatować nie musisz bo ja przy pierwszym podawałam link do tutka!!:) Tzn ja swoje robie troche inaczej , bo tamten kształt mi się trochę nie podobał do końca ale zasada ta sama http://rukadelkino.ru/pletenie/pletenie-iz-bisera/387-serdce-iz-bisera-master-klass-ot-eleny-gogol.html

      Usuń
    2. No popatrz, jakoś mi umknęło. Czyli jednak od "kulek", ale ogólnie, to tak jak myślałam.
      Dzięki! Z pewnością kiedyś spróbuję :)

      Usuń
    3. :))) Umknęło, bo chyba jeszcze nie wchodziłaś do mnie na bloga, bo to jakoś koło Walentynek podawałam przy tamtych serduszkach:) No i to takie trochę inne "kulki" :))

      Usuń
  5. Podobają mi się wszystkie - i te mega, i te całkiem malutkie :) Pytanie techniczne - czym wypełniasz środek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W środku to zależy od wielkości serca:) Od kordonka po sznurek :)

      Usuń
  6. Śliczne to duże i te maleńkie też!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszka na prawdę urzekające!dla mnie małe są przesłodkie,ale duże też mają swój urok:) jak już moje umiejętności osiągną pewien poziom,na pewno spróbuję sobie takie zrobić!
    życzę nieustającego natchnienia do tworzenia, które inspiruje mnie od dawna. jeszcze długo przed założeniem swojego bloga obserwowałam Twoje dzieła i cały czas jestem wierna. nie ma się co dziwić, potrafisz zainteresować swoimi pomysłami:)
    pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi miło czytać taaakie komentarze jak ten:) Bardzo się cieszę ,że moje prace mogą kogoś inspirować i ,że zaglądasz to mnie często:) W dalszym ciągu zapraszam:) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Trochę się napracowałaś... efekt super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sie rozwijasz:)
    Często zagladam, zawsze podziwiam :)
    Idziesz jak burza, moje najszczersze gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło ,że do mnie zaglądasz:) Zapraszam i pozdrawiam:)

      Usuń