środa, 2 stycznia 2013

Mania oplatania:)

W ostatnim czasie odeszłam troszkę od sznurów na korzyść plecenia:)Uplotłam 3 pary kolczyków i pierścionek. Jednak obiecuję sobie , że już dzisiaj zabiorę się za jakiś sznur. Może to będzie "celina":) , bo chodzi za mną od dłuższego czasu.

A to efekt mojego wczorajszego dłubania:

1. Kolczyki beaded balls wykonane z Toho 11/0 Gold Lined Rainbow Black Diamond. Zawieszone  na posrebrzanych sztyftach z podwieszką. Średnica ok 16 mm.

 2. Kolczyki gwiazdki/rozgwiazdy wykonane z Toho 11/0 Amethyst Gun oraz 15/0 Silver Lined Purple.Zawieszone na biglach w kolorze oksydowanego srebra. To chyba moje ulubione. Większe koraliki są w pięknym kolorze ciemnego metalicznego fioletu( czego na zdjęciu nie widać za bardzo:()
 3.Kolejne kolczyki beaded balls w moich lokalnych barwach;))). Wykonane z Toho 11/0 Opaque Frosted Sunshine oraz Opaque Frosted Navy Blue. Zawieszone na biglach w kolorze złotym. Średnica kulki ok 16 mm. Spiralki kręca się oczywiście w przeciwne strony:)

  4. Ostatni rodzynek w dzisiejszym zestawie:pierścionek wykonany z Toho 15/0 Silver Lined Gray oraz Silver Lined Dark Peridot. Na środku jest gwiazdka. Średnica oczka to ok 17 mm, obwód regulowany.
 

Przy okazji witam serdecznie nowych obserwatorów:) Jest mi baaardzo miło:)
A w Nowym Roku życzę wszystkiego dobrego! 
Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz