czwartek, 10 stycznia 2013

Hello Kitty

Mój 4-letni syn został zaproszony na urodziny koleżanki z przedszkola. Dziewczynka kocha Hello Kitty i wszystko co z nim związane. Mam nadzieję , że z bransoletki się ucieszy, bo podobno już zrywa biżuterię ze swojej mamy:)
Wykonana z Toho 11/0 w kolorach:Opaque Frosted Sour Apple, Opaque Jet, Opaque White, Opaque Frosted Sunshine, Silver Lined Milky Hot Pink, Silver Lined Pink oraz czerwonej Preciosy 2,1mm(która jest jakby węższa od Toho w tym samym rozmiarze ).Długość z zapięciem to ok. 14 cm, niecałe 4 cm. Zapięcie stanowi złoty guzik w kształcie serca z różowym kamyczkiem w środku. 



Bransoletkę zapakowałam we własnoręcznie zrobione pudełeczko:)





4 komentarze:

  1. młoda dama na pewno będzie zachwycona, śliczny prezenecik

    OdpowiedzUsuń
  2. no i świetnie Ci to wyszło... młoda będzie posik... tfu... oniemiała :) ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe no mam nadzieję , że się jednak tam nie posika ;)ciekawa jestem czy będzie pasować. Na młodego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń