wtorek, 18 sierpnia 2015

Wtorkowe inspiracje - odc. 12

Po raz pierwszy we Wtorkowych inspiracjach zobaczymy coś da mężczyzn. Rzadko na blogach spotykam bi\zuterię beadingową dla mężczyzn. Spinki do mankietów wydają się być całkiem męskie ;), do tego w bezpiecznej kolorystyce są ciekawym dodatkiem.
Spinki wykonałam na bazach w kolorze srebrnym KLIK. Oplotłam 15 mm plastikowe kaboszony koralikami Toho 15/0 w kolorach Opaque Frosted Jet oraz PFG Aluminium.
Zapraszam także na bloga Kasi ze Świata Koralików :)





8 komentarzy:

  1. Wow. Jakie eleganckie. myślę, że żaden mężczyzna by się ich nie powstydził. Bardzo profesjonalne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję,że mój osobisty chętnie je założy;)

      Usuń
  2. są super;)
    Zastanawiałam się jakiś czas temu, dlaczego jeszcze nikt nie zaczął robić spinek i proszę, w końcu są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja to myśle, ze na pewno znalazłyby się jakies spinki w sieci:)Czesto spotykam przez przypadek "swoje pomysly" zrobione przez kogos innego, a u mnie nadal tylko w głowie:D

      Usuń
  3. Kiedy myślisz, że czegoś nie można, przychodzi Asia i okazuje się, że można ;) Długo zastanawiałam się, co "koralikowego" dla mężczyzn można robić, ale na spinki bym nie wpadła. Bardzo eleganckie i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa!:) ja uważam ,że zdecydowanie za mało męskiej biżuterii w naszym koralikowym świecie niestety.

      Usuń
  4. Zgadzam się że jest stanowczo za mało męskiej biżuterii z koralików. A co do spinek bardzo fajne moim zdaniem i sam bym je założył. jakbym mógł coś zaproponować to jeszcze ciekawym pomysłem z biżuterii męskiej jest spinka do krawata
    z pozdrowieniami Marcin

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, też robiłam ale mniejsze.od razu mój kochany je sobie przywłaszczył, więc pewnie u ciebie też tak będzie:):)

    OdpowiedzUsuń