niedziela, 16 sierpnia 2015

Fire drops

Dzisiaj pokażę Wam iście szatańskie kolczyki:) Po pierwsze dlatego , że autorem wzoru jest Justyna Szatan:) (tutorial TU) , ale też dały mi nieźle popalić:) Wyglądały na całkiem proste, a jednak aby powstała ta para musiałam zrobić 4 ;), ale za gapiostwo się płaci ( w tym wypadku czasem).
Z ostatecznego efektu jestem zadowolona, (w końcu!!:)). Kolczyki są dość spore. Mają 7 cm długości razem z biglem oraz 4 cm szerokości w najszerszym miejscu.

Wykonałam je z koralików Toho11/0 Silver Lined Frosted Ruby, Opaque Jet, Matubo 8/0 Opaque Jet, Preciosa 8/0 w kolorze malinowym, Knorr Prandell 6/0 w kolorze rubinowym oraz metalowych kuleczek w kolorze srebrnym.






6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te Twoje "szatańskie"
    super zestaw kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle inspirująco. :) Przegapiłam coś czy nie ma linku do wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tu link http://mojabizuteria.pl/kolczyki-2/kolczyki-z-toho-2/ . Wklejam w posta ,żeby i mi nie zginął na później;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń