niedziela, 2 sierpnia 2015

Ognista koronka

Od jakiegoś czasu chodzą za mną inne techniki, między innymi frywolitka. Zrobiłam do tej pory trzy podejścia do niej i dzisiaj pokażę Wam efekty. Będą to kolczyki wykonane wg schematu Chiacchierino. Wcześniej powstały jeszcze dwie mniejsze pary( jedną z nich mogliście zobaczyć na moim Facebooku).
Kolczyki powstały z czerwonego metalizowanego kordonka oraz garstki kotalików Toho 11/0 Silver Lined Lt Topaz oraz Preciosa 8/0 w kolorze malinowym. Kolczyki wykonane frywolitką igłową.
Kolczyki są spore- mają 9 cm długości i 5 cm szerokości, ale są niesamowicie lekkie.








4 komentarze:

  1. Witam w świecie frywolitek ;) Te kolczyki są naprawdę ładne i strasznie podoba mi się nić, z której są zrobione. Powodzenia w dalszych próbach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Dla mnie to sukces ,że oba wyszły jednakowej wielkości :D, bo pierwsze próby różniły się od siebie:(Ta nić to turecki kordonek metalizowany Yabali, kupiony przypadkowo, bo ...tylko mi to pasowało w stacjonarnej pasmanterii:)

      Usuń
  2. Śliczne, delikatne i w pięknym kolorze : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo podoba mi się ich forma, no i ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń