środa, 25 lipca 2018

Gdy nie ma dzieci w domu...


Gdy nie ma dzieci w domu....można dokończyć projekty rozpoczęte dwa lata temu ;)Właściwie nie wiem dlaczego tak długo to trwało, inni potrafią siąść i ciągiem zrobić taką bransoletkę. U mnie to zawsze jest na raty;)
Wzór na bransoletę nie jest mojego autorstwa, ale...zdążyłam już zapomnieć, kim jest autor wzoru. Jak tylko go odszukam to dopiszę.
Bransoletkę wykonałam z koralików Toho Treasure w kolorach: Opaque Jet, Opaque Dandelion, Ceylon Gladiola, Transparent Red Gold Luster (DB), Opaque Pasel Peach Blossom, Silver Lined Frosted Peridot, Inside Color Rainbow Crystal Teal Lined, Luminous Lt Topaz Neon Pink Lined, Silver Lined Amethyst.





28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Lubię takie indiańskie motywy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super colors and pattern - congratulations,
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka, a na pocieszenie dodam, że jest nas więcej i przechowujemy tzw. ufoki czasami długie lata. Dobrze, ze ją wreszcie skończyłaś, bo warta była tego :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ciekawe czy nam życia wystarczy wykończyć je wszystkie :D

      Usuń
  4. Inni też nie potrafią się zebrać, a dzieci nie mają :P
    Podobają mi się te kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to przynajmniej mam na kogo zgonić:P Dzięki Asia:)

      Usuń
  5. Przepiękna bransoletka z przepięknymi kolorami :) Ja mam jeden sznur, który robię już 3 lata i się zebrać do końca też nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka :) Rodzicom też czasem potrzeba oddechu, więc warto korzystać z czasu bez dzieci i realizować pasje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna biżuteria ręcznie robiona. Obecnie jest na taką moda i coraz więcej osób ją docenia. Można wtedy stworzyć dokładnie taki wzór jaki się chce i będzie on niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta bransoletka! Z chęcią bym ją nosiła :)
    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawienie kolorystyczne - bardzo mi się pododba. Oby wszyscy rodzice byli w taki sposób niegrzeczni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też bardzo podobają się takie kolorki - aż przyjemnie się na to patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie wykonana branzoletka. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne bransoletki, bardzo pracochłonne. Zapraszam po włoskie inspiracje na https://esclusiva.pl/Zlote-bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bransoletka. Nada się idealnie na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt. Bransoletka wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam taką biżuterię, z chęcią właśnie tą bransoletkę bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na niebanalną biżuterię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzałam Pani bloga od dechy do dechy, to był piękny czas, bransoletka też cudna

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna robota! Wzorek na bransoletce bardzo mi się podoba.
    https://www.jubilersezam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. czadowa taka bransoletka, oryginalna i jedyna w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy wpis z pewnością polecę moim znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam wszystkie osoby zainteresowane tematem. Jeżeli chcielibyście wspierać małe manufaktury i polskich producentów, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić ofertę sklepu - https://www.pakamera.pl .

    OdpowiedzUsuń