wtorek, 4 sierpnia 2015

Wtorkowe inspiracje - odc. 10

To już dziesiąty odcinek Wtorkowych inspiracji ze Światem Koralików. Dzisiaj pokażę Wam 2 sposoby na troszkę odmienione bransoletki. To wszystko za sprawą baz. Jak je zobaczyłam po raz pierwszy, zastanawiałam się...co to jest i co się z tym robi? Jak już doszłam do tego ,że to przecież bazy bransoletek to wszystko rozjaśniło się i pomysły kłębiły się w głowie. Zdecydowałam ,że jedną z nich wykorzystam do makramy, a drugą do sznura koralikowego. Jako, że otwór w bazie jest płaski to najbardziej pasowała tu gąsieniczka.


Pierwsza powstała bransoletka makramowa. Do jej wykonania użyłam sznurków w kolorze mięty, koralików Toho 6/0 Silver Lined Lt Topaz oraz bazy w kolorze zielonej miedzi KLIK


Tutorial na tą bransoletkę znajdziecie TU.


Druga powstała gąsieniczka na 6 koralików w rzędzie. 
Wykonałam ją z koralików Magatama 4mm Capri Blue, Toho 11/0 Opaque Lustered White oraz Ceylon Smoke oraz bazy w kolorze srebra KLIK






14 komentarzy:

  1. Nie nadążam za Twoją pomysłowością i talentem , bazy rzeczywiście świetne , pierwszy raz takie widzę , bransoletki jak zwykle przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Ale miło mi czytać takie komentarze <3

      Usuń
  2. Makramowa bransoletka jest jak dla mnie po prostu genialna! Ta druga zresztą także ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd Ty bierzesz te pomysły!! :) bransoletki fajne, takie inne, a bazy też widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A to jest najlepsza zabawa- mam coś w ręce i myślę, co by tu można było wymyślić. Raz to lepiej wychodzi , raz gorzej ;D

      Usuń
  4. Bazy sa super! ta zielona makramowa niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się kolory tej makramowej :) Ale chyba bym się bała, że taka bransoletka spadnie mi z ręki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaręczam że nie spadnie:) Ta pętelka jest sztywna i naprawdę porządnie to trzyma, "guzik" wystaje w górę i trzeba trochę siły żeby odpiąć:)Dziękuję za miłe słowa:)))

      Usuń
  6. Od dawna rozkminiam po co te bazy są, a tu takie fajne wykorzystanie, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je zobaczyłam i nie wiedziałam o co chodzi, że może do kolczyka, no ale jedno to bez sensu. to może wisior ale nie . Na końcu przyszło mi do głowy o co chodzi tak naprawde:P

      Usuń
    2. W sumie nazwa bloga zobowiązuje :D

      Usuń