sobota, 17 sierpnia 2013

Żaba:)

Już dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu. Kilka dni temu zobaczyłam temat wyzwania Kreatywnego Kufra-Żaba:) Inny niż zwykle. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce( a raczej koraliki;)) i stworzyć coś żabopodobnego;)

Powstał wisior wykonany techniką haftu koralikowego. Mam nadzieję , że owa żaba przypomina żabę chociaż trochę;)
Materiały, których użyłam do wykonania:
-Toho 11/0 Antique Frosted Bronze
-Toho 15/0 Metallic Moss
-Preciosa 2,1mm w kolorze granatowym ze srebrzona kwadratową dziurką;)
-Fire Polish 4 mm Blue Iris Topaz
-Fire Polish 3 mmApollo Gold
- zielone kaboszony kociego oka
-guzik:)
-skóra naturalna w kolorze czarnym
Kto powiedział , że żaba musi być zielona?:D

Wisior ma wymiary 8cm x 6,5 cm.
 Całą żaba

Góra żaby

 Żabie udka;)
 Żaba z pozycji żabiej( no prawie;))
 Żaba na stojaku:)


Żaba od tyłu:)






23 komentarze:

  1. świetnie Ci to wyszło :) jestem pod niemalym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Myślę, że nie ma wątpliwości, co to za stwór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaba - absolutna rewelacja!!!! Trzymam kciuki za wygraną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaba jest żaba, nie ma wątpliwości. A jaka śliczniusia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da się ukryć. podobieństwo do żaby jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i bardzo sympatyczna!:) No właśnie kto powiedział że żaba musi być zielona? Niebieska jest równie atrakcyjna.Trzymam mocno kciuki za żabkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza żaba, a tak w ogóle to niebieskie żaby istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;)Wiem wiem dlatego moja ma inny kolor:)chociaz może zielona byłąby bardziej żabowata:D

      Usuń
  8. ja też widzę tu żabę :D świetnie wyszło, zawijaski równe i takie... asiowe :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaba powaliła mnie na kolana, trzymam za nią kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. :) żaba fajna :)!! powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszła, pozostaje tylko życzyć powodzenia:

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale rewelacyjna żabowata żaba rotfl Świetny pomysł - trzymam kciuki za wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa żabia piękność! Również życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń