piątek, 23 sierpnia 2013

Świderki:)

Jakiś czas temu u Asi (Silver Aguti) zobaczyłam świderki. Postanowiłam spróbować swoich sił i powstały 2 pary:)Autorem wzoru jest June Huber.


Pierwsza para zielona. Użyłam koralików :
-Toho Treasure Opaque Sour Apple
-Toho 11/0 Opaque White
-Toho 15/0 Galvanized Matte Starlight
-Toho 8/0  Silver Lined Frosted Olivine Pink Lined



Druga różowa:)Koraliki to:
- Toho Treasure Ceylon Innocent Pink
-Toho 11/0 Opaque Jet
-Toho 15/0 Silver Lined Rosaline
-Toho 8/0 Opaque Jet


Kolczyki mają ok. 4 cm długości razem z biglami.





13 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo fajnie, szczególnie pomysł zawieszenia ich na wkrętkach mi się spodobał )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Do mnie też ostatnio bardziej sztyfty przemawiają i próbuję je wszędzie zamontować:D

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają:) Chyba też spróbuję takie zrobić kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie! Śliczne i w ogóle naj...:) Widzę że nastało chyba jakieś szaleństwo na nie, bo wszyscy je robią. Chyba czas ześwidrować troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuję:) Swoją drogą, widzę, że tak jak ostatnio był szał na trójkąty, tak teraz jest na świderki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dzisiaj przyszedł szał na świderki;)a co do trójkątów to ja je nadal bardzo lubię:)

      Usuń
  5. Cudeńka, a te pierwsze skojarzyły mi się z gąsienicami:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ! Muszę się też koniecznie takich naumieć.pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń