środa, 28 sierpnia 2013

Świderkowy komplet

Po świderkowych kolczykach przyszedł czas na komplet. Bransoletka to zygzakowa cellini (tutorial TUTAJ). Robi się ją igłą, więc trochę dłużej niż inne bransoletki, ale efekt jest warty tego czasu. Do kompletu powstały kolczyki- świderki( autor wzoru June Huber ). Tym razem są podwójne- bardziej wypasione;)

Użyłam Toho 8/0 Opaque Jet, Silver Lined Frosted Lime Green, Preciosa 2,1mm w kolorze fioletowym, Toho 15/0 Opaque Jet oraz Silver Lined Purple.









Bransoletka jest dostępna w moim sklepie TUTAJ :)Zapraszam :)



19 komentarzy:

  1. Rewelacja! Podejrzewam, że taką bransoletkę popełnię nieprędko lub wcale, ale efekt super :) Zazdroszczę cierpliwości, bo ja na herringbonie już ledwo zipię i przebieram nogami, że tyle to trwa ;). I kolorki pięknie kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Spróbuj, to tylko wygląda jakby było skomplikowane, ale fakt, trochę dużej się ją robi:)

      Usuń
  2. fiu fiu, kolczyki sa sliczne, zresztą cały komplet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Asiu! Przepiękny komplet. Bransoletka idealnie pasuje do kolczyków. Kolorystyka też cudowna :). Chyba i ja się skuszę na cellini :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asia:)Skuś się, miła robota z tą cellini w sumie:)

      Usuń
  4. Tym razem to ja już ześwidrowałam, ześwirowałam i w ogóle na punkcie tego zabójczego kompletu:). Jest cudny!I podziwiam Cię za cierpliwość i nakład pracy. Widać że włożyłaś w to serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacha:) I oczywiście podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, bardzo udane połączenie kolorów, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik, i świetny zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, wygląda naprawdę zachęcająco, chociaż obejrzałam tutek i trochę się pogubiłam, muszę zrobić kolejne podejście:) Aaa, kolory dobrałaś genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycza,igłą robi się moim zdaniem lepiej ,bo łatwiej wyeliminować błąd,i na bierząco się nawleka koraliki :o)Mistrzowski patent na bangle,łączenie kompletnie niewidoczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, szacun za tę bransoletkę. Jak na razie przyglądam się tylko zygzakowej Cellini, ale te świderki nęcą mnie okrutnie i pewnie zakupię wzór. Pięknie pokombinowałaś kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och super piękny zestawik!!!! A te kolory są cudowne!! uwielbiam oglądać twoje prace, każda z nich cieszy oko. Oby tak dalej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja koleżanka zapragnęła takich świderkowych kolczyków, ale nie wiem jak je zrobić. Czy masz jakiś link do strony ze schematem. Będę wdzięczna, jak coś znajdę ładnego to podeślę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. na ile to koralikow w rzedzie mozesz cos podesłac na maila martucha8-85@o2.pl ja niedawno zaczełam nawet w miare wychodzi i chciala bym taki zobaczyc jak sie robi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń