sobota, 3 sierpnia 2013

Skompletowane:)

                               A oto co wczoraj doplotłam do zrobionych wcześniej elementów:) Do neonowej panterki dołączyły także kolczyki beaded balls. Schemat na panterkowe kulki znalazłam na blogu Asi:)Dziękuję:*  Kulki mają ok. 16 mm średnicy.






                  Sztyfty do kompletu z pierścionkiem z Toho 15/0 Golden Lined Rainbow Crystal.
                                                                   Średnica ok 8 mm.





                                            Tak wyglądają na ręce dla porównania wielkości.



Oraz sztyfty 12 mm z podwójną spiralką do bransoletki z tutoriala. 



7 komentarzy:

  1. Same cudne tworki do podziwiania:) Choć różowy to nie mój kolor, to muszę przyznać, że ten wzór jest prześwietny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) ja lubie ...patrzec na różowy; ) nosic rzadziej ale ta panterka tez do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. panterkowy komplet wygląda ekstra! nie żeby solo było coś nie tak ;D ale w komplecie robi jeszcze większe wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka skompletowałaś, aż muszę skomplementować:|) ja mam zawsze problem ze zrobieniem kompletu bo hm... z lenistwa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam ten problem:) dlatego teraz sobie obiecalam kompletowac bo pozniej wszystko mam z innej parafii i nic nie pasuje do niczego; )

      Usuń
  5. Jak hurtowo to i ja hurtowo powiem,że wszystkie komplety bardzo mi się podobają.Podziwiam Cię za te maleńkie sztyfciki, bo wiem,że aż tak łatwo się ich nie robi. A różowy bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń