poniedziałek, 16 grudnia 2013

Prezentów ciąg dalszy:)

U mnie dalej prezentowo.

Komplet z indiańskimi kolczykami dla Agaty:))  Podobny do kompletu z TEGO posta, jednak został trochę zmodyfikowany:))  Wzór na sznur z bloga Weroniki . Kolczyki indiańskie do kompletu:)
Użyłam koralików Toho 11/0 Opaque lustered white, Opaque Lustered Lt Beige, Antique Frosted Bronze oraz Pfg Starlight, a w kolczykach wystąpiły dodatkowo złote rurki Knorr Prandell.








Powstała także słodka bransoletka dla małej dziewczynki:)




10 komentarzy:

  1. Komplet jest cudowny, a najbardziej podobają mi się kolory. Z rurkami Knorr Prandell radzę uważać, miałam kiedyś przezroczyste ze srebrzonym środkiem - środek się utleniał, tracił srebro:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Z rurkami mam nadzieje, że nic nie będzie bo mam je dłuższy czas ale może inaczej się zachowują w gotowej biżuterii...Mam nadzieję , że jednak dadzą radę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietny dobór kolorów komplecie, idealny po prostu, pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne indiańce :-) w ogóle wszystko piękne :-) ja właśnie męczę pierwszą parę moich indiańców... ale wstyd je pokazać przy Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki zauroczyły mnie na maksa . Same śliczności dzisiaj na Twoim blogu goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, ale mojej bransoletki nic nie przebije :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że obdarowana będzie równie zachwycona jak obdarowująca :D komplet wyszedł pięknie!

    OdpowiedzUsuń