czwartek, 12 grudnia 2013

Pączek z polewą skompletowany;)

Wczoraj zostałam poproszona o wykonanie kolczyków do kompletu z pączkiem;), którego część z Was widziała już na moim blogu jakiś czas temu. Pączek vel oponka powstał przy pomocy świetnego tutorialu autorstwa Eridhan, który możecie znaleźć TUTAJ. Kolczyki kombinowałam sama;), tak żeby pasowały do pączka oczywiście.

Chciałam także zaprosić Was do odwiedzenia mojego sklepiku na Etsy. Na razie wzory dostępne można policzyć na palcach jednej ręki;), ale obiecuję , że będą następne:)







9 komentarzy:

  1. ładnie wyszło, super sie razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie na diecie jestem, ale takim pączusiom bym się nie oparła ;)
    Super to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że takie pączki nie tuczą, chociaż są smakowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniały wisior i te kolczyki hmmm... zjadłoby się, zjadło!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, niskokaloryczny komplecik, który wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny komplecik :) Idealny aby zaimponować na spotkaniu świątecznym z rodziną.

    OdpowiedzUsuń