piątek, 11 września 2015

Caterpillar w wersji bangle

Dzisiaj pokażę jeden z tych "chodzących" projektów. W głowie siedział od dawna, ale wiadomo...doba jest za krótka. Wzór pochodzi z bloga Weroniki na podwójną gąsieniczkę. U mnie całość została po prostu zszyta.
Bransoletka jest miękka co widać na zdjęciach;) Jednak wyszła troszkę za duża niż zamierzałam, więc jeszcze może zmieni swoje oblicze. 


Do jej wykonania użyłam koralików Toho Magatama 3mm Opaque Lt Beige, Preciosa 11/0 w kolorze bliźniaczym z Gold Lined Crystal oraz SuperDuo Apollo Gold.




34 komentarze:

  1. Super, bardzo fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda! Też kiedy tylko zobaczyłam ten wzór u Weroniki wiedziałam, że jeśli taką kiedyś zrobię, to będzie to bangle. Wprawdzie to "kiedyś" jeszcze nie nadeszło, ale Twoja bransoletka utwierdziła mnie w przekonaniu, że to dobry pomysł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) To ja już na zapas mówię - rób trochę mniejszą niż zamierzasz:P

      Usuń
    2. Dzięki za radę :) Robiłam już gąsieniczki w formie bangle (3- i 4-kątne) i pierwsza też wyszła mi za duża ;-D

      Usuń
    3. Aaa to już sama to przerabiałaś :D

      Usuń
  3. Wspaniały zestaw kolorów :) I cudowna bransoletka :) Nieśmiało przyznam, że zaczęłam robić tą gąsieniczkę jakieś 2 lata temu i po drodze brakło mi koralików - połowa zrobiona druga połowa prawie że nawleczona, koraliki uzupełnione.... I nabiera mocy urzędowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dlatego ja tu od razu kupiłam 2 paczki SuperDuo , bo tak myślałam ,że mogą się po drodze skończyć ( no i faktycznie poszło 1,5 paczki :D)

      Usuń
    2. Wyjątkowo SuperDuo mam dużo - brakło mi Toho :D

      Usuń
    3. Oo widzisz:D ja mam odwrotnie. Drobnicy mi do końca życia pewnie wystarczy, za to tą resztę kupuję zwykle do konkretnego celu i jej mam zdecydowanie za mało:(

      Usuń
  4. Przepiękna bransoletka :) Kolory idealne na jesień :) Wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa:) Kolorystycznie rzeczywiście pasuje do aury ;)

      Usuń
  5. Piękne ma kolory :) Gąsieniczka za mną chodzi, ale ciągle coś ważniejszego mi w planach wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mniej więcej jak u mnie było;) Poprzednia gąsieniczka powstała w grudniu, a od tamtego czasu miałam zrobić zszywaną i ...troszkę zleciało;) Dziękuję :)

      Usuń
  6. świetna! Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, pomysł, aby gąsieniczkę z super duo zrobić w wersji bangle to był strzał w dziesiątkę :) Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja jestem zszywasz maniakalny:P więc co się da to zszywam :D

      Usuń
  8. Zachwycałam się już na FB, ale powtórzę raz jeszcze ... jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory zszycie jej nadało fajny charakter całości bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zachwycająca praca!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ona piękna! Jak sobie wyobraziłam, jaka musi być miękutka, to czuję, że... na razie sobie takiej nie zrobię, bo zamiast ją nosić, cały czas bym się bawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W sumie kto powiedział, że nie można zrobić bransoletki go zabawy :D?

      Usuń
  12. Widowiskowa. Ładniejsza niż można znaleźć w sklepach :3

    OdpowiedzUsuń
  13. oj doba jest zdecydowanie za krótka,widzę wszyscy tak mają:) piękna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  14. pięęęęęękna!!!! i w moich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczna bransoletka :-) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna:) takiej jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna i ciekawa biżuteria. Zapraszam również do siebie na http://pl.dawanda.com/shop/MagaJaga

    OdpowiedzUsuń