piątek, 18 września 2015

Będzie się działo

Dzisiaj czeka mnie wyjątkowa impreza. Przyjaciółka ( i to w dodatku koralikowa !:D) bierze ślub <3
Wiadomo, biżuterii nigdy za wiele i nigdy nie ma akurat tego, co by pasowało do wizji;) Do niej pasował niedawno wykonany wisior z chwostem, ale nie mógł zostać sam, dlatego też powstały jeszcze kolczyki- sztyfty.
Cały komplet prezentuje się tak.

Kolczyki wykonałam z kaboszonów własnej produkcji z fimo, Toho Treasure Nickel, Opaque Lustered Navajo White , 15/0 Nickel, 11/0 Silver- silver oraz chwostów. 






Tył podszyłam ekologiczną skórką w kolorze ecru. Są naprawdę lekkie:)


16 komentarzy:

  1. Piękny ten komplecik, a w kolczykach po prostu się zakochałam :) Podoba mi się ich kształt, kolor, nawet chwosty, do których się przekonałam w końcu :)
    Gratuluję i życzę miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :) Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, ale hicior! Super będziesz wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet , sama miałam niedawno ten sam dylemat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No tak to jest właśnie, że to co pasuje jest niekompletne:P

      Usuń
  5. Piękny komplet :) Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny komplet :-) kolczyki sa sliczne :-) \ milej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały komplecik jest przepiękny, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń