sobota, 5 lipca 2014

Kolejna kula i ...tutorial:)


Dzisiaj witam Was kolejną szydełkową kulą. Tym razem wykonana z troszkę większych koralików czyli Toho 11/0. Kolory jakie zostały użyte to inside color aqua/ capri lined, silver lined peridot, opaque white oraz opaque jet. Kula ma ok 2,5 cm średnicy.
Chciałam także poinformować zainteresowane osoby, że powstał tutorial do tej kulki:) Możecie go zobaczyć na stronie sklepu światkoralików2. Znajduje się on w kategorii Tutoriale
Zapraszam do nauki, bo kulkowanie baaardzo wciąga ;)





25 komentarzy:

  1. Świetna kulka ale to nie nowość bo wszystkie Twoje kulki są świetne. Tutorial moim zdaniem bardzo czytelny i dokładny i myślę, że wiele osób będzie Ci za niego wdzięczna :) Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A widzisz, a Ty już masz to za sobą:) Może będzie nas więcej kulkujących? Mi zawsze mało do oglądania:)

      Usuń
    2. Oooo, jeszcze dużo przede mną :) A Twoje podpowiedzi swego czasu były mi bardzo pomocne i jeszcze raz serdecznie Ci za nie dziękuję :))

      Usuń
  2. Asiu , kulka śliczna jak zwykle zresztą. Ale ja Ci dziękuję za tutorial :* Może wreszcie i ja się skuszę na taką kulę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję:) W Twoim wykonaniu na pewno będzie super:)Dzięki:*

      Usuń
  3. Świetny tutorial! szkoda, że nie miałam takiego, kiedy zaczynałam kulkować, tylko do większości tych wydawać by się mogło oczywistych spostrzeżeń musiałam dojść sama. Na pewno bardzo ułatwi start przyszłym "kulkowiczkom". Chwała ci za to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że jest czytelny dla początkujących:)Dzięki wielkie za miłe słowa:)

      Usuń
  4. Kulka fajna. A czy ja w końcu zrobię taką ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No mam nadzieję, że zrobisz:) Zachęcam:)

      Usuń
  5. Asiu kulka jak zwykle mistrzowska :) zaraz zerkam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ty już naumiana:))Ale może jeszcze coś tam znajdziesz:)

      Usuń
  6. Asiu, piękna kuleczka :) Masz rację Twoje kuleczki bardzo wciągają , mnie wzięło na te łowickie, ostatnio tylko nawlekam i dziergam :)
    Mam już 3 ;) A tą nową też muszę zrobić :)
    Serdeczne dzięki za te Twoje wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za Twojego tutka:) Bo od Ciebie i Kasi drugiej się zaczęło:)Dzięki!

      Usuń
  7. Tutorial znakomity- bardzo dobrze wyjaśniony, jutro od rana biorę się za robienie kulki. Wszystkie kuleczki masz znakomicie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy plan na wakacje - w końcu ogarnąć te kulki, z tym tutkiem powinno się udać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kochana, kulka jak zwykle cudna :) i fakt faktem kulkowanie wciąga. Moje jedenastki już nawleczone czekają na swoją kolejkę .

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham kulki i przyrzekam,że nauczę się kuleczki na szydełku, Twoje są cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę !:D Już nie ma wymówek:)Dzięki i czekam na Twoje:)

      Usuń
  11. No no :) poszalałaś na całego, może nawet i ja jeszcze czegoś nowego się dowiem, wszak człowiek uczy się całe życie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia najpierw ja od Was , a teraz może coś u mnie wyczytasz jeszcze w ramach rewanżu tutkowego:D Chociaż myślę, że jednak ameryki nie odkryłam;)))

      Usuń
  12. Przeczytałam turorial. Wygląda że jest bardzo przystępny. Może teraz uda mi się zrobić ładną kuleczkę. Co do kulek jestem już 'po przejściach' i parę 'truposzczaków' leży w pudle i czeka na sprucie. Dzięki za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł z tymi karteczkami-separatorami... ja do tej pory używałam takich byle jakich koralików i je rozgniatałam...
    wprawdzie nie robię kulek szydełkowych ale wykorzystam pomysł do sznurów rozszerzanych

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna !!! Mam nadzieję, że załapię tutorial, bo jak mi się nie pokaże palcem, to czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń