środa, 30 lipca 2014

Mroczny melanż

Za oknem skwar , a u mnie na blogu dzisiaj ...mrok ( a może noc). W tytule posta jest mroczny,bo nocny melanż może nie do końca kojarzyć się ze sznurami koralikowymi. Bransoletka melanżowa z mieszanki " tak mi się sypnęło";) Miks to Toho 11/0. Znalazły się tam między innymi Opaque Frosted Jet, Matte Color Gray, Opaque Frosted Navy Blue, PFG Starlight, SL Frosted Cobalt oraz troszeczkę fioletu i bieli.
Bransoletka jest na 15 koralików w rzędzie i jest lekko spłaszczona. 
W planach oczywiście kula do kompletu, miks czeka, ale czasu brak, dlatego dzisiaj bransoletka samotna- bezkompletowa:)





21 komentarzy:

  1. Świetny melanż, niczym rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobre porównanie:) Ja to nie mam glowy do tytułów;) JAkieś melanże mi w głowie:P

      Usuń
  2. śliczności, lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kulą będzie bosko, ale sama też jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zapał w międzyczasie mi nie przejdzie:) Dzięki:)

      Usuń
  4. Świetna, ma w sobie coś z nocy, ale powiedziałabym, że z nocy w mieście:) Połączeniie kolorów, wygląda jak nocna panorama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę , coraz trafniejsze określenia. Widać co mi po głowie chodzi:P

      Usuń
  5. Fantastyczny melanż :) Czekam na kulę - będzie idealny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jeszcze trochę i mam nadzieję ,że i kula powstanie:)

      Usuń
  6. Asiu, świetny ten Twój mroczny melanż :)
    Czekam na "mroczną" kulę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie jest mroczna! Raczej jak rozgwieżdżone letnie niebo :)
    A sypnęło ci się bardzo trafnie, bo zestaw kolorków świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, dla mnie ta bransoletka to cudowne rozgwieżdżone niebo, na które mogę patrzeć godzinami, wypatrując spadających gwiazd. Śliczna! Jak dorobisz kulę, to zrobi się z tego niezła galaktyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram koleżanki poprzedniczki bransoletka niczym niebo rozgwieżdżone nocą.Wyszło z tego sypnięcia niezłe cacko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Melanżowe bransoletki są fantastyczne i takie ... niepowtarzalne. Pewnie już nie raz to mówiłam, ale niech ktoś spróbuje powtórzyć sekwencję ;)
    Zgadzam się z przedmówczyniami, Twoja bransoletka wygląda jak rozgwieżdżone letnie niebo. Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten melanż. Idealne połączenie ze złotymi końcówkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się prezentuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. niebo odbijające się w jeziorze :) Swietna!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny melanż :) po prostu zachwycający. Noc potrafi być piękna tak jak twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń