czwartek, 18 sierpnia 2016

Champagne


Dzisiaj zmienię troszkę klimat na ślubno - weselny:)Tak się fajnie składa, że w najbliższy weekend będę miała okazję założyć coś bardziej eleganckiego ( pozdrawiam Pannę Młodą ;)). Jak już wiadomo szewc bez butów chodzi i po raz kolejny nic nie pasowało do sukienki i butów, dlatego z chęcią wydłubałam coś nowego. Komplet kryształkowy. Starałam się ,żeby było elegancko ale nie za dużo i prawdę mówiąc połączyć szarość butów z koralem sukienki ;)

Komplet składa się z trzech części. Pierwsza powstała bransoletka wsuwana przez rękę ( bo jak wiadomo zapięcia omijam jak tylko mogę). W centrum znalazło się Rivoli 18 mm w kolorze Champagne. Oplotłam je Toho Treasure Opaque Gray oraz 15/0 Nickel i 11/0 Silver Silver. Nośnik stanowi pojedynczy pasek z RAV.


Drugi w kolejności był wisiorek. I to było dla mnie wyzwanie, ponieważ pierwszy raz oplatałam tak duży kryształek (20x30mm) i metodą prób i błędów szukałam liczby początkowej ( info dla szukających to 58 TT, 60 pewnie też ok, bo te 58 to tak na styk było;)). Koraliki te same co w bransoletce. Dodatkowo na dole znalazł się Daggers Opaque Gray. 


Dla ciekawych tył:)


Ostatnie powstały kolczyki. Owale 18x13mm oplotłam koralikami jak wyżej.


Tył wykończony siateczką.



A kolorystycznie to będzie wyglądać tak. 



26 komentarzy:

  1. Przepiękny ten komplecik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik w sam raz do kreacji :) Przemiłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik. Elegancki i dyskretny. Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Cała stylizacja będzie super. Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplecik i cała stylizacja super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki, subtelny komplet. Nie jestem miłośniczką biżuterii, ale Twoja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik! Szampańskiej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna biżuteria. Strasznie mi sie podoba. Jest taka królewska , elegancka i dostojna. Nadaje sie na jakiś wystawny bal albo studniówkę. Piekny kamień w srodku. Naszyjnik i zegarek to dwa piekne cudeńka :) zastanawiam się do jakiej sukienki by pasował ten zestaw? Ja bym to założyła do jakiejs brązowej albo złotej sukienki. Wysoko upiete włosy, klasycznie jak kiedyś księżne. Co myślicie?

    Gdybyście miały ochotę pooglądać świetną biżuterię to zapraszam na KINGY - BLOG O BIŻUTERII

    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka wygląda po prostu bosko :) Myślę, że będzie Panna młoda zadowolona z biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw wygląda bosko! Bransoleta podoba mi się właśnie dlatego, że nie ma zapięć, ale wisior - to jest dopiero cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny i delikatny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny i delikatny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny komplet :) Ślubne dodatki zawsze mi się podobają. :)pozdrawiam i teraz już powracam i będę śledziła prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu... Przepiękne! Uwielbiam taki styl :)
    Bardzo fajnie zaprojektowane i wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wszystko wygląda, idealna kompozycja z takimi szpilkami i sukienką! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i elegancki zestaw biżuterii!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny pomysł. Idealnie pasują do sukienki i butów z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam mieć taki zestaw, piękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny komplet, w sam raz do eleganckiej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna biżuteria, pięknie wykonana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń