piątek, 18 lipca 2014

Pierścionek i bransoletka na bazach Nunn - Tutorial

Witam wakacyjnie z nowym kursem:) Bazy Nunn to nowość u mnie ale bardzo mi one przypadła do gustu. Powstał komplet w klasycznych kolorach. Użyłam koralików Toho 15/0 Silver Lined Gray oraz PFG Aluminium.
Zapraszam więc do korzystania z tutoriala przygotowanego wraz ze sklepem ŚwiatKoralików. Tutorial znajdziecie TUTAJ
Zachęcam także do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez ŚwiatKoralików. Więcej informacji o nim znajdziecie TU





9 komentarzy:

  1. Elegancja w pełnej okazałości. Śliczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, piękny komplet - cudowne połączenie kolorków :) Też mnie kuszą te bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wróciłam, zajrzałam na bloga, a tam takie cuda!! Matko jakie to piękne! Widziałam już te bazy i do bransoletki, i do pierścionka, ale że nie przepadam za peyotem, to omijałam szerokim łukiem... Ale te Twoje są tak piękne...... i chcę taki pierścionek!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki komplet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prosty, a jaki ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękno tkwi w prostocie. Uwielbiam te bazy. Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik i cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń