wtorek, 24 listopada 2015

Wtorkowe inspiracje - odc. 26

Niedawno we Wtorkowych inspiracjach ze Światem Koralików pokazywałam Wam naszyjnik lodowy, gdzie główny element był ceramicznym kaboszonem. Ponownie sięgnęłam po ten typ kaboszonu, ponieważ wzór na nim mnie urzekł bardzo.


Dzisiaj okoralikowałam go troszkę inaczej. Technika to nadal haft koralikowy, ale tym razem opócz wspomnianego kaboszonu w kolorze chabrowym użyłam koralików Rose Petals 7x8mmw kolorze Jet Full Chrome. Koraliki te nadały wisiorowi kształt wachlarza. W wisiorze są także Toho 11/0 Silver Lined Frosted Dark Sapphire, Metalic Silver Silver oraz Toho 15/0 Silver Lined Cobalt.  Tył wykończony skórą naturalną w kolorze czarnym.
Całość powiesiłam na siatce jubilerskiej wypełnionej koralikami w rozmiarze 8/0.






9 komentarzy:

  1. Piękny! Nieprzekombinowany i ma w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekający, kolor kaboszonu przepiękny, całość śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolor kaboszony naprawde mega udany. Na żywo jeszcze piękniejszy!:)

      Usuń
  3. Śliczny i super pomysł na dodanie rose petals fajnie to wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak nie wiedziałam co z tymi petalsami zrobić,żeby nie zostały kwiatkiem( no bo w sumie jakby nie patrzeć to są płatki) ale jak widać haft też potrafią urozmaicić:)

      Usuń
  4. Po pięciu minutach powtarzania "och i ach" mogę w końcu skrobnąć komentarz ;) Szalenie mi się podoba, szczególnie z tymi petalsami, a do tego jest taki elegancki :) Nie przepadam za niebieskim, co jest o tyle zabawne, że mam mnóstwo ciuchów w tym kolorze (zawsze pod choinkę dostaję cos niebieskiego, bo ponoć mi z nim ładnie, grrr..), a tym cudeńkiem się zachwyciłam i w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń