czwartek, 1 października 2015

Czwartkowe DIY - świąteczny dzwonek szydełkowy

Pomyślicie pewnie, dzwonek, święta to już? Jeszcze troszkę czasu zostało, ale żeby w tym roku zdążyć z ozdobami. Ja co roku zaczynam za późno , więc nie wygląda to zwykle tak, jakbym chciała.
Tutorial na dzwonek przygotowałam razem ze sklepem Świat Koralików. Możecie zobaczyć go TU.



Dzwonek wyszydełkowałam z koralików Toho 11/0 Opaque White oraz PFG Starlight. Znalazła się w nim także kulka i dzwoneczek oraz kilka innych rzeczy , o których dokładniej poczytacie w tutorialu.








13 komentarzy:

  1. Taki zestaw na choinkę, no no:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba by było już zacząć ,żeby zestaw zdążyć:)) Ale jeden dzwonek tygodniowo i się uzbiera:P

      Usuń
  2. Świetne :-) musze tez zobaczyc jak u mnie wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie się zastanawiałam, jak można zrobić coś koralikowego na choinkę i proszę, ktoś mi w myślach czyta ;) Może się skuszę, jak wyjdę z listy prezentów do zrobienia :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koniecznie:D Ja co roku nie mogę się wyrobić z ozdobami, to może jak w październiku zaczną to do świąt skończę ;D

      Usuń
  4. Patrzę na zajawkę na bloggerze i myślę, że znowu coś majstrują w ustawieniach bo mi się świąteczne posty wyświetlają :P
    Super ozdóbka, można by cały komplet takich udzierać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No znając bloggera to było bardzo prawdopodobne :P Asia ja już czuje w kościach ,że niedługo i u Ciebie zaczną się ozdoby pojawiać na blogu:)

      Usuń
    2. No teraz nie mam wyjścia ;)

      Usuń
  5. I proszę sezon światecznych przygotowań można rozpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzwoneczek jest przepiękny. Nie pomyślałam, że takie piękne rzeczy można zrobić z koralików. Może i ja spróbuję...

    OdpowiedzUsuń