sobota, 1 marca 2014

Platynowy błysk

Dzisiaj będzie krótko:) Dawno temu kupiłam koraliki Preciosy 2Cuts w kolorze platyny. Jednak do pracy o której myślałam się nie nadawały. Przeleżały chyba ponad rok aby zostać dzisiaj tą bransoletką:D Efekt dwóch cięć na koraliku już w gotowej bransoletce bardzo mi się spodobał. Błyszczy się niemiłosiernie:) Uważam , że w bransoletkach szydełkowych z powodzeniem mogą zastąpić Hexy z Toho mimo, że mają troszkę inny przekrój.

Jak już wspomniałam, bransoletkę wykonałam z koralików 2Cuts. Kolor jest niesamowity i  ...nie ściera się ( dla ciekawych :D) co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, zrobiłam im crash testy;)

Bransoletka dostępna jest TUTAJ:)


2 komentarze:

  1. Fajne są te koraliki, na bransie przypominają nieco brukowaną ulicę, podoba mi się taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz dobre skojarzenia ostatnio :D Ale znowu przyznam Ci rację :))) Dokładnie tak wygląda.I tak jak te koraliki tyle czekały na mnie tak teraz ja siedzę i się na ich kolor napatrzeć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń