piątek, 28 lutego 2014

Cecily

Dzisiaj pokażę Wam broszkę Cecily. Schemat autorstwa Evy Kovacs . Bardzo mi się spodobał jak go zobaczyłam po raz pierwszy. Jak to u mnie musiało minąć sporo czasu, aby nadeszła jego pora:) Wstępnie miał być wisiorkiem, ale ostatecznie skończył jako broszka:)

Centrym broszki stanowi 14 mm Rivoli Swarovski w kolorze Black Diamond. Znalazły się także Piggy Beads w kolorze o tej samej nazwie. Pozostałe to Toho 15/0 Metallic Moss, Toho 11/0 PFG Aluminium, 8/0 Preciosy w kolorze stalowym oraz Fire Polish 4 mm Metallic Aluminium oraz koraliki Spectra.





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. takie za chmurami:D ale faktycznie coś ma ze słoneczka:)))

      Usuń
  2. Piękna. W Twojej wersji jest zdecydowanie bardziej szykowna, a te przezroczyste Piggy Beads nadają jej niesamowitej lekkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te Piggy dały radę na szczęście:) Bo kolor sam w sobie taaaaaki sobie;) transparentny black diamond sam wyglądał szaro buro i ponuro;)

      Usuń
  3. Piękna, ciekawe połączenie różnych koralików i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepięknie :) Połączenie kolorków jest delikatne jak mgiełka, dzięki czemu nie bije po oczach, a subtelnie zwraca uwagę :) No i już wiem, do czego można wykorzystać te zabawne koraliczki piggy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))JAk wybrałąm kolory bałam się, że będzie za ...smętnie :D Ale jednak nie żałuje, w końcu mam coś spokojniejszego;)

      Usuń
  5. Piękna broszka, bardzo elegancka
    pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń