wtorek, 4 lutego 2014

Magic


Chciałam pokazać  Wam bransoletkę wg mojego wzoru na 15 k. w rzędzie. Wykonałam ją z koralików Toho 11/0 w kolorach:
- Opaque Frosted Jet
- Antique Frosted Bronze
- PFG Stalight
- Higher Metallic Grape
- Gold Lustered Green Tea
Bransoletka wykończona elementami w kolorze mosiądzu.


Dostępna w moim sklepiku w Srebrnej Agrafce TU






Bransoletkę zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra "Alicja w krainie czarów"

Inspiracją kolorystyczną było to zdjęcie z filmu.











21 komentarzy:

  1. Cudowne kolory i wspaniały wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Bardzo elegancka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, ale te końcówki są niesamowite, właśnie szukam czegoś podobnego w ciemnym srebrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości - z wielkim smakiem dobrane kolory , wzór i detale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na te kolory! Świetnie je dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ale ekstra.Śliczna. I jakie ma piękne końcówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zestawienie kolorów. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykuwająca wzrok :) Wyszła świetnie :)

    Mam pytanie czy wypełniałaś ją w środku czymś, żeby zachowała swój kształt?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W środku nie wypełniałam jej niczym, trzyma swój kształt sama:)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  10. I wzór, i kolorki wyglądają nieziemsko :) Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ukośnik! Przepiękny wzór. Uwielbiam takie geometryczne klimaty :) Gapię się na zdjęcia tej bransolety - jak sroka w gnat! Gratuluję pomysłu, bo naprawdę jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna! Aż nie można od niej oderwać oczu... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wzorek:) pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu!
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego:)pozdrawiam i zapraszam do mnie http://fashionbygreenwithenvy.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń