środa, 12 lutego 2014

Na fali

Dzisiaj pokaże Wam coś rzadko spotykanego u mnie czyli naszyjnik. Zwykle u mnie pojawiają się bransoletki, na naszyjniki być może już cierpliwości brakuje;) Jednak z tym było inaczej. Kiedy u zobaczyłam u Donaty i Natalii ich piękne naszyjniki długo się nie zastanawiałam. Naszyjnik powstał wg schematu autorstwa Dinary (Feyd) .

Naszyjnik wykonałąm z koralików Toho 11/0 Opaqie White, Metallic Hematite oraz koralików Preciosa 10/0, 8/0 oraz 6/0. 
Mała podpowiedź dla osób które zastanawiają się ile jakiego rozmiaru potrzeba. Do tej długości, czyli na 15 "brzuszków";) zużyłam : 6/0- 246 szt( ok 15 gr), 8/0- 480 sztuk(niebieski) i  336(hematyt), 11/0 - 840(biały), 178 ( złoty), 242( hematyt).












28 komentarzy:

  1. pojechałaś po całości ;) extra naszyjnik, musi super wyglądać na szyi, kolory fajnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ciacho:)))U mnie to święto jak ja skończę naszyjnik( o ile w ogóle go zacznę:P)

      Usuń
  2. brawo, brawo, cudowny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jakoś naszyjniki omijam szerokim łukiem. Twój robi niesamowite wrażenie. Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki :) kolejne cudo, decyzja podjęta, zabieram się za swój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Ja podobnie podjełam decyzję, musiałam po prostu:))))

      Usuń
  5. Wygląda po prostu genialnie i te kolory! Super, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny naszyjnik!!! Podziwiam Twoją cierpliwość, gratuluję pięknego wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne dzieło! Podziwiam , jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny! Z daleka przypomina nieco krywulkę :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Masz rację z tą krywulką, na pierwszy rzut oka z daleka wygląda podobnie :)

      Usuń
  9. ............ Te kropki są dlatego, że nie wiem co napisać. Po prostu mnie zatkało i myślałam, że z krzesła spadnę. REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do opini, że jesteś fantastyczna i twoje prace są piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest piękny, cudownie dobrane kolory. Mistrzostwo świata. Gdzie znajdę do tego naszyjnika tutorial?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń