czwartek, 12 września 2013

Gold Rainbow

W ostatnim czasie powstało sporo mniejszych rzeczy, więc w następnych kilku dniach będę stopniowo je pokazywać:) A wszystko to dzięki moim dziewczynom z BB i jednej Koraliance , którym bardzo dziękuję;)))
Na początek komplet : wisiorek, pierścionek i sztyfty. Całość zrobiona z Toho 15/0 Gold Lined Rainbow Crystal oraz 11/0 Silver Lined Frosted Rainbow Rosaline. Serce wisiorka stanowi 18 mm kryształ Preciosa w kolorze Desert Sun.






 

Tył kryształu jest srebrny wiec okoralikowałam go w całości:) Jakby ktoś jeszcze nie próbował oplatać rivoli to polecam tutorial Weroniki, z którego korzystałam przy nauce.


11 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz, jak się cieszę, że zamówienia na forum ruszyły pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne, ten kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż tu dużo gadać? Klasyczna piękność i tyle! Komplet jest cudny, ale wisiorek to po prostu majstersztyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podziwiam. Tak się zapatrzyłam na Twoje cuda, że sama zaczęłam co nieco dziergać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet, najbardziej spodobał mi się pierścionek, choć tak trochę mało go na tym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to wszystko piękne, cudnie oplotłaś ten kryształek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, a pierścionek to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń