czwartek, 19 września 2013

BabyBoom!!:)


Żeby nie było, że nic nie robię;) W ostatnim czasie powstało sporo rzeczy, dalej dla moich dziewczyn z BB:)
Dzisiaj hurtowo:)

Bransoletki szydełkowo- makramowe. Użyłam koralików Preciosa w kolorze neonowym zółtym 2,1mm, szarym 3,1 mm i Toho 8/0 frosted crystal.


Powstały tez kolejne wachlarze:) Do tych użyłam Toho 15/0 Higher Metallic Grape, 11/0 Silver Lined Purple, 8/0 Trans Rainbow Amethyst oras Kryształki Fire Polish w kolrorze Metallic Flax.




Do drugich wachlarzy wyklorzystałam Toho 15/0 Trans Rainbow Teal, Preciosa 2,1 i 3,1 w kolorze szafirowym oraz kryształki Fire Polish 4 mm w kolorze Jet AB.

Kolejna jest fioletowa gwiazdka - brelok. Koraliki to Toho 15/0 Silver Lined Purple oraz 11/0 Mettalic Amethyst Gun 



Druga gwiazdka powstała z koralików Toho 8/0 Opaque Turquoise oraz 11/0 Opaque Frosted Dandelion i Preciosa 2,1 mm w kolorze turkusowym.



 Kolczyki w kolorze starego złota, tym razem nie kostki a ...kulki:) Koraliki to Preciosa 2,3 mm w kolorze starego złota


Nie wszystkie rzeczy zdążyły się ustawić do zdjęcia. Część widać jeszcze na zdjęciu grupowym:)Gwiazdek było więcej;) 


Dziękuję dziewczyny;)



10 komentarzy:

  1. Epitetów dla chwalenia Twoich wytworów już mi brakuje.... Co tu gadać, jesteś jedną z moich koralikowych guru i tyle:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjęcia zbiorowe, można oglądać pół godziny a i tak wszystkiego się nie dojrzy :) Odjazdowa kuleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kuleczka niestety nie doczekała się zdjęcia solo:(

      Usuń
  3. Bransoletki są super! Genialny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to czyste szaleństwo tyle prac! Wszystkie są super:)Kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka, prawdziwy baby boom:) nad gwiazdeczkami rozmarzyłam się, są takie letnie a tu jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jesteś jedną z najbardziej zakoralikowanych "koralikowiczek" :) nie wiem kiedy znajdujesz na to wszystko czas i jeszcze tak regularnie piszesz posty! podziwiam nie tylko za geniusz artystyczny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile tworów na raz! Aż nie wiem, co podoba mi się bardziej: )

    OdpowiedzUsuń