sobota, 4 października 2014

Serduszka raz jeszcze

Na początek chciałam bardzo podziękować za tak miły odbiór poprzedniego posta <3
Powiem szczerze, że mi także te maleńkie serduszka skradły serce, dlatego powstały dwa kolejne:) Dla koralikowych koleżanek <3


Kasia wybrała kolor złoty, dlatego pierwsze z nich powstało z Toho 15/0 PFG Starlight. Wymiary takie to ostatnie serduszko czyli 2x 1,8 cm.



Tereska wybrała kolor srebrny dlatego też serduszko wykonałam z Toho PFG 15/0 Aluminium:).



Jestem przekonana ,że powstaną inne wersje kolorystyczne, bo oczywiście ...szewc bez butów chodzi;)

A tu jeszcze wszystkie razem:)



37 komentarzy:

  1. Piękne są!
    A praca z tak małymi koralikami wymaga wiele cierpliwości-podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Z 15 dużo roboty, ale efekt rekompensuje ten czas:)

      Usuń
  2. Swietne :) Asia uśmiechnę się do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serduszka są piękne ile kosztują takie cudeńka : )
    Proszę o informację na e- mail sylwiarej2@gmail.com
    Z góry dziękuję i pozdrawia
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, rewelacyjne !!! Jestem nakręcony na te serduszka :) Takie urocze maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo!!! Jakie śliczne :) Zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne maleństwa:) Słodzizny!
    Ale kusisz.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwa, podziwiam za wytrwałość przy wyplataniu tych maluszków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne serduszka w pięknych kolorach i w dodatku takie maleńkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hay,
    do u sale this hart pattern?

    OdpowiedzUsuń