czwartek, 5 maja 2016

Na okrągło

Żebyście nie myśleli ,że nic nie robię ;) Robię, codziennie, ale nie zawsze kwalifikuje się to do nowego posta. Jako ,że ostatnio zrobiłam dwa breloki, wrzucę je na bloga razem z wzorem dla chętnych.
Breloki są oczywiście szydełkowe. Wielkość każdego z nich to niecałe 3 cm średnicy.

Pierwszy , mój własny brelok ( w końcu! ) wykonałam z koralików Miyuki 11/0 Gold 1/2 White Matted oraz taśmy cyrkoniowej 2 mm w kolorze Crystal AB.
Druga z kolekcji Ninjago ( wcześniej była czerwona i czarna) dla kolegi syna wykonana z koralików Toho 11/0 Transparent Green Emerald , Opaque White, Opaque Jet oraz Opaque Sunshine.


Dla chętnych wzór na kulkę Ninjago. Trafi także do zakładki z wzorami na kulki TU. 



5 komentarzy:

  1. Oba breloki piękne, ale podoba mi się najbardziej pierwszy. To chyba z racji wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,,kuleczki''chętnie skorzystam ze wzoru.Będzie niespodzianka dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kulka Miyuki jest przepiękna! Bardzo gustowna i stonowana, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kulki działają inspirująco. Już dawno żadnej nie zrobiłam, więc chyba już pora.

    OdpowiedzUsuń