niedziela, 10 stycznia 2016

24 Finał WOŚP - Triangulum

Jak co roku wielu lat staram się brać udział w WOŚP. Kiedyś byłam wolontariuszką, później raczej występowałam na koncertach organizowanych dla WOŚP , a od 3 lat biorę udział razem ze swoimi koralikami. W tym roku wzięłam udział w 3 projektach biżuteryjnych. Dwa z nich razem z Biżuteryjkami dla WOŚP i jeden w mniejszym gronie.
    O nim właśnie chciałam dzisiaj opowiedzieć. Jeśli śledzicie mój Fanpage to pewnie zauważyliście , że od jakiegoś czasu głównie piszę o Triangulum czyli o komplecie , który stworzyłyśmy razem z Beads4Heart . Poza mną w projekcie wzięły udział znane Wam pewnie Kasia z bloga Miracolopiccolo, Magda z bloga partofme  oraz Kasia z bloga Światkoralików. Ten ostatni również był naszym sponsorem <3

Link do naszej aukcji:
http://aukcje.wosp.org.pl/komplet-triangulum-beads4heart-dla-wosp-i2673336http://aukcje.wosp.org.pl/komplet-triangulum-beads4heart-dla-wosp-i2673336



Teraz o samym komplecie. Składa się z 5 części: naszyjnika, bransoletki, kolczyków, broszki i breloka z chwostem. Cały komplet stworzony jest z koralikowych trójkątów wykonanych z Toho Treasure Silver Lined Gray oraz ponad 100 6mm kryształków  Swarovskiego w kolorze Dark Indigo.


Przepiękne zdjęcia wykonał dla nas Piotr Krzemiński z Focus Film. Dziękujemy !






6 komentarzy:

  1. Po prostu piękny, nie można się napatrzeć. Gratuluje serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze śmiałości podzielić się swoim rękodziełem z WOŚP, ale od lat zaglądam na aukcje i wyszukuję rękodzielniczych cudeniek. Kiedy tylko zobaczyłam ten komplet, wpadłam w zachwyt ;) To mój tegoroczny ulubieniec, ale nie może być inaczej, skoro kryją się za nim takie twórczynie :) Jest po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie :) To ja jestem szczęśliwą posiadaczką tego pięknego kompletu biżuterii. Jest cudowny, zachwycający i magiczny…w każdym szczególe – od doboru kolorów poczynając, poprzez projekt, mistrzowskie wykonanie aż po dopasowane idealnie piękne opakowanie. Jestem zachwycona! Dziękuję serdecznie bo czuję się obdarowana, Triangulum ma w sobie MOC – moc dobrych uczuć.
    Pozdrawiam serdecznie Barbara

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komplet jest przesliczny. Az sama jestem w trakcie jego robienia, widomo ze tak cudowny nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komplet jest przesliczny. Az sama jestem w trakcie jego robienia, widomo ze tak cudowny nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń