wtorek, 17 lutego 2015

Szydełkowa kula z cyrkoniami i mega kropelka:)

Kombinowałam, kombinowałam ,aż wykombinowałam :) Wczoraj podczas szydełkowania kuli szydełkowej wpadłam na pomysł "wszydełkowania" taśmy cyrkoniowej i po kilku próbach udało się:) Jestem dumna i blada. No dobra, blada to ja jestem zawsze, ale dumna już niekoniecznie;)
Co do samej kuli to wyszydełkowałam ją z koralików Toho 11/0 Metallic Hematite oraz taśmy cyrkoniowej w kolorze crystal. Kula ma średnicę 3 cm i została brelokiem.



Powstała także wspomniana w tytule kropelka, a właściwie kropla , bo jest całkiem spora. Ma długość 4 cm, a szerokość 2,5 cm.
Wyszydełkowałam ją z koralików Toho 11/0 PFG Orchid. Uwielbiam ten kolor! 
Tutorial na kropelkę szydełkową TU







15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi cyrkoniami, a kropla w istocie ma piękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No ten orchid jest bajecznyy! Ale coś go w 15 dostać nie mogę:( Nie ma go w 15 wcale?

      Usuń
  2. Oj cuda wyczarowałaś !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Nieskromnie powiem ,że sama się do nich śmieję:) Takie małe a cieszy:)

      Usuń
  3. Bardzo ładna kuleczka, a kropelka ma fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie super, a z tą taśmą świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Qrcze Asiu, chyba z zazdrości za te kulki będę Cię lubić mniej :))) Tyle razy próbowałam ale wciąż nie mogę nauczyć się takie robić.
    Te Twoje szydełkowe oliwki i kule są świetne a ta z taśmą cyrkoniową jest po prostu piękna. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D ale ale nie zgadzam się na zazdrość:P i to co potem tym bardziej:D do dziubania i na luzie i musi wyjść nooo!! no Tobie nie wyjdzie?:) nie wierzę!:)

      Usuń
  6. Szukać w torebce kluczy, oznaczonych takim brelokiem, to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZięki Natalia:) Oczywiście szewc bez butów chodzi i breloka ni ma:P

      Usuń
  7. Rewelacyjne breloki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wpleść tę taśmę do kulki? Naucz mnie, proszę, proszę, proszę... Za taką wiedzę mogłabym Cię ozłocić.

    OdpowiedzUsuń