czwartek, 24 października 2013

Zakręcone wyzwanie:)

Dużo sznurów ostatnio u mnie, dzisiaj przedstawiam kolejny -w formie bangle:)
Razem z Kasia z Dekorallo wymysliłyśmy sobie wyzwanie- zszycia bransoletek. Do tej pory zszywałam tylko ukośniki, a zwykłego sznura bałam się:) Ale nie było tak źle i na 1 raz jestem całkiem zadowolona z efektu.

Bransoletkę wykonałam z Toho 11/0 Opaque White, Opaque Jet oraz Preciosy w kolorze srebtnym, hematytowym i malinowym:)

Do wykonania tej bransoletki zainspirowały nas prace Lindy Lehman:)Bliźniaczą bransoletkę wykonaną przez Kasię znajdziecie TUTAJ:)



7 komentarzy:

  1. Piękna. A szycia w ogóle nie widać, tak ładnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wzór! Super dobrane kolorki, a efekt końcowy powalający :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zakręciłaś, zakręciłaś i to na maxa ;). Ta bransa jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ! ;)) ja jeszcze nie odważyłam się zszyć bez zapięcia :) Tobie wyszło cudnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie, podobają mi się kolory i ten zakręcony efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, bardzo fajny ten wzór, daje genialny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero próbuję i wciągnęło mnie koralikowe szydełkowanie i szukam nowych bardziej skomplikowanych wzorów . Czy możesz mi podpowiedzieć gdzie znaleźć wzory.

    OdpowiedzUsuń