wtorek, 5 marca 2013

Chłodniej:)

Ostatnio było gorąco, więc dzisiaj troszkę chłodniej. Dopadło mnie choróbsko, to i kolor pasuje.Jako pierwszy wisiorek z Superduo w kolorze Frosted Jet, różową Presciosą 2,1mm, Toho 15/0 Opaque Navy Blue oraz przezroczystymi kryształkami 4mm i koralikami Spectra. Średnica ok 2,5 cm.


Prosta bransoletka z Toho 8/0 Trans Rainbow Frosted Dark Sapphire. Piękny fioletowo -niebieski zmrożony kolor, dodatkowo mieniący się przeróżnymi kolorami. Wykończona elementami metalowymi w kolorze srebrnym. Dodałam proste zapięcie oraz ozdobną zawieszkę w kształcie serca. Długość ok. 19 cm. 






14 komentarzy:

  1. Oba dzieła bardzo ładne (jak zwykle :)) i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oby jak najszybciej, bo ani wyjść z domu ,ani pokoralikować porządnie.

      Usuń
  2. kuleczka bajerancko śliczna... bransoletka takze... prosta a efektowna :) Ty sie lecz kobieto... wiosna czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Wiosna to tak jakby u mnie już jest, bo i słońce jest i temperatura ok, tylko ja z gorączką:/

      Usuń
  3. a jaki to schemat na tę kuleczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taki:)
      http://www.kadoro.pl/download/SD%20Kulka.pdf
      bardzo prosty i przyjemny:)

      Usuń
    2. dziekować... spróbuję :)

      Usuń
  4. Kulka kolorystycznie boska! :) Pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)To moje pierwsze Superduo w karierze więc asekuracyjnie zamówiłam tylko czarne , a później bałam się, że wyjdzie mi żałobna kulka:)Ale cieszę się , że jednak nie:)

      Usuń
  5. Tworzysz naprawdę piękne rzeczy :-) przejrzałam cały blog i czekam na więcej :D dołączam do grona obserwatorów i będę zaglądać regularnie :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Kolory super! Wracaj do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. kuleczka wyszła wspaniała, od dłuższego czasu marzę o swojej własnej, ale czas na to nie pozwala..
    pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choróbsko przegoń gdzie pieprz rośnie! A kulka jest fantastyczna - moje klimaty. ;D

    OdpowiedzUsuń