wtorek, 1 marca 2016

Fioletowy melanż

Co jakiś czas moja druga połowa przejeżdża przez Czechy, a tam jak wiadomo koralikowy raj:) Praktycznie w każdej miejscowości znajdzie się jakiś sklepik z koralikami, najczęściej z Preciosą. I tak co jakiś czas zostaję uszczęśliwiona paczkami Preciosy, rozmiary i kolory wybiera mój luby  i przyznam ,że nieźle mu to wychodzi. Ale żeby już go tak nie chwalić , bo się popsuje ;) przejdę do rzeczy:)  Jakiś czas temu w takiej paczce radości znalazłam fioletowy melanż koralików rozmiaru 11/0. Chodziłam koło niego i myślałam gdzie można by go wykorzystać ,żeby pokazać tą piękna mieszankę. No i wydumałam komplet: spłaszczona ukośnikowa bransoletka, duża 3 cm kula szydełkowa i kolczyki, także szydełkowe.
Bransoletka powstała pierwsza. Jest na 20 koralików w rzędzie. Zakończona magnetycznym zapięciem slide. Spłaszczona i przeszyta, bez bazy w środku , więc jest miękka:)


W drugiej kolejności powstała kula. W środku znajduje się drewniana kulka 25 mm, więc całość ma ok. 3 cm średnicy.
Na końcu powstały kolczyki. Kulki mają wielkość ok. 16 mm.








13 komentarzy:

  1. Asiu mixik super i rewelacyjny komplecik. A męża który kupuje koraliki to nie jedna koralikująca ci pozazdrości (ja też). :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, nic więcej nie trzeba mówić

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!! też bym chciała się nauczyć takie kulki robić.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne fiolety i piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny melanż i śliczny komplet :) Zatęskniłam za kulkami, ale czasu ostatnio do nich nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny melanż, bardzo łady komplet. Moje odczucia są mniej ładne bo Ci bardzo zazdroszczę umiejętności wykonywania tak pięknych kulek na szydełku ;)
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny melanż , dobrze jest mieć taką połówkę która wie co i jak wybrac ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie grube bransy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplecik! Już mam ochotę spróbować zrobić kuleczkę, ale jeszcze daleka droga przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny zestawik, super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten kolor, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczne brsnsoletki a kolor jest swietny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne brsnsoletki a kolor jest swietny;)

    OdpowiedzUsuń