sobota, 24 lutego 2018

Wielki dzień

Przyszła pora i na mnie. Z wiecznej narzeczonej zmieniłam status na żonę;) Mimo, że od długiego czasu bardzo niewiele koralikuję, to na swój ślub musiałam coś przygotować. Projektów było kilka, postawiłam na prosty naszyjnik i kolczyki w odcieniach turkusu, bieli i złota.

Do kompletu wykorzystałam kryształki w kształcie kropli w rozmiarach 20 x 30 mm oraz 18 x 13 mm. Nazwy koloru niestety nie pamiętam, bo kryształki pochodzą z któregoś ze wspólnych zamówień. Krople oplotłam koralikami Toho Treasure w kolorze Opaque Lustered White oraz Toho 15/0 w kolorze PFG Starlight. Nośnikiem naszyjnika jest herringbone na dwa koraliki.

Do wykonania kolczyków użyłam dodatkowo taśmy cyrkoniowej w kolorze teal. 
A tak się komplet prezentował na mnie :)


Dziękuję za uwagę i do zobaczenia na blogu mam nadzieję, że wkrótce :)




21 komentarzy:

  1. Piękny komplet ☺
    Jeszcze raz gratuluję Asiu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, taka okazja wręcz wymagała wyjątkowej biżuterii, a ta taka jest! Bardzo fajny komplet.
    Raz jeszcze gratuluję zmiany stanu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia Wam życzę��
    A komplecik cudo ��
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Asiu :)
    Pięknie wyglądasz w tym kompleciku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! I szczęścia, miłości i dużo beztroski życzę! UB

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęścia i dużooo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszelakiego dobra na wspólnej drodze. Komplecik oczywiscie (jak to u Ciebie) cudny i bardzo mu dodajesz piekna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje, a komplecik jak zwykle przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samych prostych ścieżek na Waszej drodze. Komplecik piękny. Pozdrawiam. Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze :)
    Komplet prezentuje się cudnie, ale jeszcze cudniej panna młoda, która go nosi ;) Ślicznie wyglądałaś :) Mam nadzieję, że już niedługo znów coś na blogu pokażesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Jest w nim taki oceaniczny błekit. Życzę szczęścia. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają jakby był zamknięty w nich ocean. Bardzo fajnie się to prezentuje - gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. What a masterpiece! Just gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wygląda, w tym błękicie zdecydowanie jest coś ukryte. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey Very Nice Blog!!! Thanks For Sharing!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much for the detailed article

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację. Tak ważny dzień zdecydowanie jest warty zakupu nowej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń