niedziela, 24 lipca 2016

Kwadraty

Inaczej nie mogłam zatytułować tego posta. Wszystkie bransoletki mają coś wspólnego z kwadratem, tzn wykonałam je z kwadratowych koralików . Wszystkie trzy utkałam na krośnie, a jedną z nich naszyłam na filc.

Pierwszą z nich wykonałam z koralików Miyuki Tila w kolorach Opaque Turquoise oraz Metallic Hematite. Nie mogłam zdecydować się na żadne tradycyjne zapięcie, więc zakończyłam ją skórą naturalną z napem.

Drugą bransoletkę wykonałam z koralików Preciosa Squares w kolorach Pastel Montana Blue, Pastel Emerald oraz Pastel Lt Green. Koraliki są wielkości bardzo zbliżonej do Tila, ale mają zaokrąglone brzegi. W nich porwały mnie kolory ;)


I ostatnia bransoletka , która powstała pierwsza, troszkę inna niż poprzednie ,ale nadal w kwadraty i z kwadratowych koralików. Naszyłam ją na filc, tak aby na lewej stronie nie było widać szycia. Zapięcie na napy. Koraliki to Miyuki Square 1,8mm Opaque Jet, Opaque Lustered White oraz Matte Color Khaki Iris.






6 komentarzy: