wtorek, 5 kwietnia 2016

Aztec

Zapewne już część z Was widziała zdjęcia pracy w toku nad tą bransoletą. Troszkę to trwało, jak to przy dzieciach, nie da się czasem zrobić od początku do końca tego, co się zaplanowało ( a właściwie zawsze:P).
Bransoletkę wykonałam peyotem nieparzystym na 31 koralików w rzędzie. Koraliki jakie użyłam to Toho Treasure Silver Lined Gray oraz Miyuki Delica Teal Inside Dyed White, Opaque White Luster oraz Black.
Wzór własny. Dla chętnych dostępny na moim Etsy.




Zakończona magnetycznym zapięciem slide.Szerokość to 4 cm.




18 komentarzy:

  1. Szalenie podobają mi się kolory, już spisałam sobie nazwy koralików ;) Sam wzór też jest świetny i nie wiem, czy się na niego nie skuszę, jak przyjdzie pensja ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ten zestaw kolorystyczny wybrałam...przypadkowo całkiem, ale chyba ma coś w sobie:)

      Usuń
  2. przepiękna bransoletka :), kolory i wzór fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, podziwiam Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna kolorki super a twój wzór bardzo fajny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu motywy indiańskie niekoniecznie do mnie przemawiają, ale takim doborem kolorystycznym przekonałaś mnie! :)
    zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, a zestaw kolorystyczny pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne :-) troche ty mnie u ciebie nie bylo i nie widzialam tych cudownych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ma Pani talent do szycia, cierpliwość i ogromny talent do projektowania wzorów :D

    OdpowiedzUsuń