sobota, 4 lipca 2015

Jeden zestaw- wiele możliwości czyli bangle set

Jakiś czas temu przyjaciółka poprosiła mnie o wykonanie takiego zestawu bransoletek, które nie mają zapięć czyli bangle w odcieniach brązu, złota i beżu. Powstało 5 bransoletek , które możemy zestawiać ze sobą dowolnie w zależności od ...stroju, pogody, nastroju itd.;) A co najważniejsze nie musimy kombinować z zapinaniem tylko wciągamy przez rękę i już:)





Do wykonania zestawu wykorzystałam koraliki Toho 11/0 w kolorach: Bronze, Antique Bronze, Opaque Lt Beige, Opaque Dk Beige, PFG Starlight, Silver Lined Smoky Topaz oraz mix Preciosy.


Schemat na najjaśniejszą bransoletkę znajdziecie w zakładce z wzorami.







Bransoletki są miękkie i troszkę się naciągają ( do ok. 1 cm). Tu możecie zobaczyć jak się zachowują w realu:


A jeśli chcecie nauczyć się zszywać sznur koralikowy prosty zapraszam TU.


21 komentarzy:

  1. Bardzo szykowny Secik :D
    Kolory, wzory, wykonanie i wszystko inne - mistrzostwo :D
    Pozdrawiam
    Krzysiek z Chainmaille.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!!, wszystkie!!!, kolorki świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są ;) To dobre rozwiązanie gdy nie ma końcówek :) Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:) tu raczej chodziło bardziej o wygodę przy zakładaniu, ale też właśnie jak nie ma końcówek to ratuje sytuację:) Dziękuję

      Usuń
  4. Bransoletki świetne:) i fajna zmiana wyglądu bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję: ) I bardzo się cieszę ,że nowy wygląd bloga się spodobał:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A wiesz jak one fajnie na opalonej skórze będą wyglądać?:)

      Usuń
  6. Mój ukochany brozne :)))))
    Śliczny zestaw.
    A blog wygląda oszałamiająco po zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, komplet prezentuje się ślicznie i bardzo efektownie :) Ale ja tu widzę zmiany na blogu. Zrobiło się jasno i przejrzyście, bo miło zawsze było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:) Mi też tu jakoś lżej się zrobiło:)

      Usuń
  8. Wyszło Ci to naprawdę fantastycznie - wiedziałam, że jak Ci powiem w ogólnikach, o co mi chodzi, wyczarujesz wszystko idealnie! dziękuję, kochana <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę:D No niech jeszcze do Ciebie dotrą to będziemy się cieszyć podwójnie :D

      Usuń
    2. już przebieram kopytkami :D

      Usuń
  9. fantastyczne ;)
    strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń