czwartek, 8 stycznia 2015

Serduszkowo

W ostatnim czasie nazbierało mi się troszkę serduszek do pokazania:) Część z nich jest mała , tzn.1,8x1,4 cm i to są te serduszka -charmsy. Popełniłam tez kilka większych - do breloków i ich wielkość to ok 3,5x3 cm.

Serduszka większe wykonane są z Toho 11/0.


Malutkie serduszka wykonałam z Toho 15/0.


A tu jeszcze Was pomęczę każdym z osobna :P

Na początek serca większe.

Pierwsze wykonane z Toho 11/0 PFG Aliminium


Drugie z Toho 11/0 Silver Lined Frosted Ruby

i ostatnie z Toho 11/0 Opaque Rainbow Cherry.


Na koniec 3 małe serduszka w premierowych kolorach ( premierowych jeśli o serduszka chodzi oczywiście;))

Pierwsze powstało z Toho 15/0 Inside Color Aqua Purple Lined

Drugie z Toho 15/0 Metallic Bronze

a ostatnie z Toho 15/0 Opaque Cherry






14 komentarzy:

  1. Śliczne!!!
    Moja wspólna droga z koralikami dopiero się zaczyna, ale może kiedyś zrobię takie serduszko?
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że dla chcącego nic trudnego także na pewno się uda w przyszłości:)))

      Usuń
  2. Asiu, ile miłości na Twoim blogu dzisiaj ! :) Uwielbiam te Twoje serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia:) A uzbierało mi się tej miłości przez grudzień aż kipi!:D

      Usuń
  3. Ale słodziaczki, piękne i misterne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te serduszka są prześliczne. Może podrzucisz schemat.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tu tutorial na podobne http://rukadelkino.ru/pletenie/pletenie-iz-bisera/387-serdce-iz-bisera-master-klass-ot-eleny-gogol.html . Chyba muszę przykleić gdzieś ten link;D

      Usuń
  5. Śliczne serduszka. Nie mieści się w mojej głowie jak takie cudności można zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mi się te serduszka podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za adres , postaram się zrobić serce, choć pewnie nie uda mi się zrobić tak pięknego jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Twoje serducha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prośbe jak możesz to napisz jak wykonujesz pierwsze rzędy serca, bo coś robię nie tak i nie wiem co. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń