niedziela, 19 stycznia 2014

Wersje 2

Zastanawiałam się czy dodawać tego posta, ponieważ podobne komplety powstały dość niedawno, jednak te dzisiejsze różnią się czy to kolorem, czy to dodatkiem. No i żeby nie było, że nic nie robię;)))

Pierwszy komplet ( bliźniaczy to TEGO kompletu), jednak zamiast metalicznych koralików użyłam transparentnej czerwienie( Toho 11/0 Transparent Siam ruby). Komplet składa sięz bransoletki i sztyftów w kropki:)





Drugi komplet to bliźniak kompletu Zaplątani 2 (TUTAJ), z tą różnicą , że do kompletu dołączyła szydełkowa kulka i o niej będzie mowa właśnie. Kulka ma niecale 3 cm średnicy, i to moja pierwsza szydełkowa kula do której sama rysowałam sekwencję ( wcześniej właściwie nie mogłam zrozumieć tego programu do końca i jak to właściwie się robi;)) okazało się całkiem proste) Wzór niezbyt skomplikowany, bo paski. Ale pierwszy więc pokazuję;)




6 komentarzy:

  1. śliczne oba kompleciki, jednak mi bardziej przypadł do gustu w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obydwa kompleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten złoto-srebrny komplet jest przepiękny, bardzo efektowny.
    pozdrawiam,
    craftinghard.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że jest o czym publikować, tym bardziej, jak spod igły i szydełka takie cuda wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń