sobota, 29 grudnia 2012

Świąteczne próby

Witam po Świętach. W tym czasie dalam sobie odpocząc, i rękom i oczom. Pokusiłam się jedynie na spróbowanie uplecenia gwiazdki, która została moim brelokiem do kluczy:)Gwiazdkę wykonanałam z Toho 8/0 Opaque Tuquoise oraz Preciosy 2,1 mm w kolorze hematytu.Na pewno powstanie ich więcej, bo bardzo przyjemnie się je plecie:) 




  Uplotłam sobie jeszcze pierścionek i także na jednym się nie skończy. Ten został wykonany z Toho 11/0 Silver Lined Purple. Średnica oczka ok 17 mm, obwód regulowany. Mam pomysły na następne i już ręce się niecierpliwią:)


2 komentarze:

  1. Urzekła mnie ta rozgwiazda. Ile by takie cudeńko kosztowało? A może jakaś wymianka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście , że wymianka:))) Pójdziemy na ryby w końcu :P i się dogadamy:)Pomyśl jakie kolorki byś chciała i jako co( brelok, zawieszka na łańcuszek, kolczyki itp...)

    OdpowiedzUsuń